Wie zit er achter het merk?
Hoog blij-ei gehalte
Juulz is een creatief merk dat begin 2021 is ontstaan. De oprichtster van het merk, Julia, kan hier volledig haar creativiteit, hoog blij-ei gehalte en liefde in kwijt. Schetsen, tekenen of aquarellen, ze doet het al heel haar leven! Het idee om hier serieus mee te gaan ondernemen kwam op tafel in het najaar van 2020. Tijdens haar fijne verlof periode na de geboorte van hun 2e kindje had ze alle tijd om weg te dromen over ‘Juulz’. En zo begon het ontwerpen van haar eigen illustraties. Julia houdt van mooie dingen maken en toffe uitdagingen! Ze volgde haar hart en besloot 100% voor haar eigen onderneming te gaan. Spannend? Nee. Totaal crazy! Maar hè, wie niet waagt die niet wint.
Creatief & uniek
Vrolijke speelse illustraties
Julia houdt enorm van positiviteit en dit is wat je in haar vrolijke & speelse illustraties terugziet. Haar doel is om zoveel mogelijk kinderen een glimlach op hun gezicht te toveren en ze te laten verwonderen en inspireren in hun eigen fantasie.
Alle illustraties worden met de hand getekend en met aquarel geschilderd. Je hebt dus echt iets unieks in handen! Bij Juulz houden ze van kleur, speelse illustraties die een verhaal vertellen en zich vooral richten op het kind. Van schets, de terugkerende zwarte lijntjes tot de aquarel, iedere stap wordt met veel zorgvuldigheid uitgevoerd. De liefde die Julia hierin stopt, zie & voel je!
Productiehoeveelheden worden zorgvuldig bepaald
Duurzaam karakter
Juulz werkt samen met een sociale werkplaats die het verpakken van de producten op zich neemt. Een fijne maatschappelijk betrokken manier! Productiehoeveelheden worden zorgvuldig bepaald, wat resulteert in exclusiviteit in plaats van overstock. Ze gebruiken alleen hoogwaardige materialen uit Nederland die waar mogelijk een duurzaam karakter hebben.
De start van een nieuw merk vergt veel voorbereiding om de samenwerking tot een succes te maken. Klant overdracht, marketing en sales plannen worden uitvoerig besproken voordat we de Nederlandse markt kunnen gaan benaderen. Dit alles met als doel om de verkooppunten uit te breiden en werk uit handen te nemen. Hierdoor krijgt Juulz meer tijd voor focus op vernieuwing en verbreding van het merk.
Samen met Kim van Monkey Miks nemen we een nieuwe stap binnen Juulz! Één die met veel zorgvuldigheid is uitgedacht en uitgewerkt. Een stap die ons de ruimte geeft te vernieuwen en ons verder te ontwikkelen. We willen jullie blijven verrassen, telkens weer!”
Julia